Ukázky cenových rozpočtů

Zde Vám na několika modelových projektech nastíníme cenovou náročnost vývoje. Upozorňujeme však, že cena je vždy individuální a níže uvedené částky slouží pouze pro orientaci.

Prezentační nebo osobní web malého rozsahu

Projekt: Klient má zakoupenou doménu (internetovou adresu) i webový prostor. Chce levné řešení, jen několik obsahových stránek s možností editace (klient bude moci bez našeho zásahu měnit obsah stránek), bez zvláštních funkcí. Design statický, bez animací, bežně vkusný. Dodá nám podklady pro obsah.

Rozpočet: 10 000 Kč

Realizace: do 14 prac. dní

V rámci rozpočtu budou provedeny následující úkony:

  • Analýza požadavků, klíčových slov a konkurence
  • Výroba a úpravy designu dle požadavků klienta
  • Zasazení designu do redakčního systému
  • Spuštění testovací verze a její naplnění dodaným obsahem.
  • Základní SEO optimalizace a registrace do hlavních katalogů a vyhledávačů
  • Spuštění a předání projektu
  • Zaškolení zaměstnanců pověřených správou webu

 

Přestavba prezentačního webu středního rozsahu

Projekt: Klient má již řadu let spuštěnou prezentaci, která již z různých důvodů nevyhovuje dnešním nárokům na funkci ani grafický vzhled. Požaduje moderní provedení s efektními prvky. Obsahové stránky si přeje sám editovat a mimo nich chce svým návštěvníkům přinášet novinky. U každé novinky by měla být malá fotogalerie. Podklady pro obsah máme převzít z původního webu.

Rozpočet: 25 000 Kč

Realizace: do 20 prac. dní

V rámci rozpočtu budou provedeny následující úkony:

  • Analýza požadavků a konkurence. Zjištění postavení stávajícího webu
  • Výroba a úpravy designu dle požadavků klienta
  • Návrh grafických efektů
  • Zasazení designu a efektů do redakčního systému
  • Integrace zvláštních funkcí (Novinky, atd...)
  • Spuštění testovací verze na prozatimní adrese (původní web stále běží)
  • Přenesení obsahu z původního webu
  • SEO optimalizace a registrace do několika desítek katalogů a vyhledávačů
  • Spuštění a předání projektu

 

Prezentační web velkého rozsahu + komplexní servis, firemní identita a reklama

Projekt: Klient je nová firma, nevlastní doménu (internetovou adresu) ani webový prostor. Potřebuje vytvořit corporate identitu (grafický manuál = firemní logo, barvy, písma, atd...) a bude chtít spustit reklamní kampaň. Na prezentaci, kterou si přeje také sám editovat, vyžaduje mimo obsahových stránek databázi aktualit, fotogalerii a knihu návštěv, kam budou moci návštěvníci psát své příspěvky. Design by měl být dynamický s decentními animacemi. Podklady pro obsah má, ale ne ve finální podobě.

Rozpočet: 50 000 Kč

Realizace: do 30 prac. dní

V rámci rozpočtu budou provedeny následující úkony:

  • Důkladná analýza požadavků a konkurence. Prezentace možností.
  • Návrh několika verzí firemního loga. Na počet verzí se neomezujeme - navrhneme jich tolik, kolik bude nutné.
  • Spracování grafického manuálu podle zvoleného loga.
  • Výroba a úpravy 2 designů, z nichž si klient bude moci vybrat (a na tom budeme dále pracovat)
  • Zasazení designu do redakčního systému
  • Integrace rozšiřujících funkcí (aktuality, fotogalerie, ...)
  • Zakoupení domény .CZ a webového prostoru
  • Spuštění testovací verze
  • Vytvoření obsahových textů na základě dodaných materiálů
  • SEO optimalizace a registrace do několika desítek katalogů a vyhledávačů
  • Spuštění a předání projektu
  • Firemní registrace na serveru Firmy.cz společnosti Seznam.cz
  • Zaškolení zaměstnanců pověřených správou webu

V rámci komplexního servisu budou prováděny následující úkony:

  • Pravidelná kontrola funkčnosti
  • Čištění databáze
  • Údržba placené PPC reklamy (PPC = reklama, kdy neplatíte za její umístění ani za zobrazení, ale za to, když na ni uživatel opravdu klikne a dostane se tak na Vaše stránky)
  • Měsíční konzultace a představení výsledků úspěšnosti kampaně
  • Opravy a nutné změny s reakcí do 24 hodin